SuperHeroin kawan nuffnang

Monday, April 05, 2010

Blog dan Farmville

Sebenarnya aku malas nak tulis apa2 dalam blog ni. Sebab aku kecewa. Emm.. nak baca blog sendiri pun takleh. Kat rumah ajelah boleh baca. Itupun kalau aku free. Sebab utamanya adalah, office aku ni block banyak sangat. Ada juga gambar-gambar yang tak boleh nak tengok. So.. mana le ada feel..Nak tukar templete pun rasa tak selesa sebab ada setting yang hilang. Kekadang aku heran gak tengok orang yang setiap hari update blog. Dorang ni tak kerja ke? Atau aku tak pandai cari masa. Tapi aku memang banyak kerja. Sekarang ni pun kerja 2 minggu lepas punya. Kira-kiranya dah lambat lah tu. Boss asyik dok tanya je. Bukan salah aku, Sebab kekadang ada kerja lain yang MAHA URGENT!, so aku kenalah dulukan.
Selain berBLOG, aku juga berFB . FB pun sekarang dah malas nak main game FV atau CW. Hanya tengok posting member2 lama dan layan lah posting juga. Status pun kengkadang berminggu-minggu aku tak update. Takde apa yg best FB ni. Iye Ke?
Tapi aku suka tengok kawan2 aku yang baru berjinak-jinak dengan FB. Bila aku log-in je.. sure dia ada. Kekadang borak2 le juga ngan aku. Ala macam aku dulu. Baru2 masuk FB, asyik2 nak main game FV dan CW. Kalau boleh nak cantas member2 yang lebih 'ranking'nya. Sekarang ni, nak accept gift pun malas nak tengok. Kalau accept pun, simpan aje.. tak pakai. Adakah FB ni tak relevan ngan aku lagi?
Dan sejak ada FB ni, member2 lama pun dah jumpa balik. Tapi ada buruk dan baik le. Baiknya boleh tau perkembangan diri memasing. Yang tak best tu, asyik nak gathering je. Bukan apa. Ada yang berpangkat sikit, cakap pun dah lain sikit.Nak gurau-gurau macam sekolah dulu dah takleh lagi. Biasa le manusia. Aku ni biasa-biasa je. Rasa rugi tak belajar pandai-pandai.. ehhe.. tau pun menyesal.. nasi pun dah jadi bubur... kata Ashraf.. makan bubur nasi bila demam je.. heheh.. sebab kat nurseri, cikgu dia akan masak bubur bila ada orang demam.

No comments: