SuperHeroin kawan nuffnang

Tuesday, April 27, 2010

Can i be there? - 1Superkids-MBP Family Day..


Selak-selak MBP tadi dah nampak event ni. Wah.. bagusnya.. boleh le aku join. 9 haribulan... agak-agak babah free tak. Aku kenalah tanya babah dulu. Sekarang ni bukan boleh main redah je. Ada je program dia ngan bisnes yang baru bermula tu. Takpe.. nanti aku tanya Ana.. dia nak join tak?
Aku tengok event dia menarik gak le. Ada face painting, buat kraf, kaler-kaler, ada clown, ada playhouse disney dan yang penting.... BOLEH MAKAN FREE..
So guys.. check this out.. http://1Superkids.com

1SUPERKIDS CLUB LAUNCHING & FAMILY DAY
Masa : 2ptg – 6ptg
Tarikh : Ahad, 9hb Mei 2010
Bayaran : PERCUMA!! (FAKTOR PENTING NI)
Lokasi : Wisma Bling Lustre, TanMing Boulevard, Tmn Meranti Jaya, Puchong
(tengok map kat bawah)
Pendaftaran terbuka pada semua orang. Hanya klik je kat sini :  http://mysuperkids.net/contact/ atau email kat mommy@fahry.net. Pastu bagi le
1. Nama Penuh (DAH)
2. Berapa orang dewasa dan kanak-kanak (UDAH) 

Jangan lupe letak tajuk : Family Day Registration.
CEPAT.. CEPAT! 100 yang pertama akan dapat 'doorgift' sponser oleh Maybeline, Bling-Bling and banyak lagi! Dan 50 keluarga yang pertama akan dapat barangan istimewa. (MINTA-MINTA AKU DAPAT LE NI)

Family ni kan hari kita bersama keluarga bergumbira, beraktiviti, beriadah dan ber.. ber.. yang lain yang berkaitan keluarga. Macam aku bagitau kat atas tadi.. macam-macam ada...
Ni map nak gi sana..

Map pun aku dah paste.. so pepandai le korang cari..
See u thereeeeeeee..........


No comments: