SuperHeroin kawan nuffnang

Saturday, April 24, 2010

SMMA-1985-1A3

Sejak ada FB ni,ramai le juga kengkawan aku yang berjumpa kembali. Macam jejak kasih pulak. Yang jadi masalah... aku ni pelupa. Ramai gak kengkawan aku ni, aku lupa nama dorang. 
Ini kelas aku. 1A3 kat Sekolah Menengah Munshi Abdullah, Batu Berendam Melaka. Sekolah ni dekat je ngan rumah aku. Aku sebenarnya dapat tawaran ke sekolah lain iaitu Sekolah Menengah Durian Daun, tapi sebab kesihatan ayah aku masa tu tak mengizinkan untuk dia hantar dan menjemput aku, so kenalah aku sekolah dekat rumah je.. Sian..
Yang aku ingat nama-nama kat sini ialah lelaki di barisan pertama:
X, Azhar Osman, X, Yusrizal Yusuf kot, Martin Quek, adik cikgu Yahya (aku lupe nama), X, X, X,
Yang perempuan baris 2... amoi tu haram aku tak ingat... Pastu NoorBashara, X, Rozita Karim, Nani Rahayu, Rozana, Aishah, X, AKU, X
Baris ke-3 pulak..SitiMariam, Norvivi'ain, NoorHaslinda, Ravtah, Rohani Tahir, Armila Sunar, Cikgu yg aku tak ingat.. dan amoi-amoi yang aku langsung tak hinggat..
Amoi kelas aku ni cun-cun, tapi masalahnya aku tak ingat nama. Isk.. kalau le boleh diulang semula masa, akan aku catitkan dalam diary.. Masalah lain lak. Diary pun aku tak ingat mana aku letak... Boleh?!!

2 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

emm ni mesti kes terkenang saat kegemilagan zaman muda belia remaja gitu kan???

ashikin said...

memang le... masa2 kurus dulu.. haruuuss.. i ingat.. heheh