SuperHeroin kawan nuffnang

Wednesday, December 08, 2010

Sunset @ Bagan Lalang

Last week lepak at Bagan Lalang dengan klik opis. Alhamdulillah perancangan selama 2 minggu (termasuk plan acara, tetamu jemputan, menu makanan, ugut-mengugut a.k.a. minta sponser, soping) berjaya dilakukan. Sesapa yang kena ugut tu, tau-tau aje le ye!..
Sebenarnya Bagan Lalang ni selalu aku gi, tapi tak pernah lak berpiknik atau berBBQ sebab aku suka makan seafood. Lagipun hobi aku bukan masak memasak, so makan ajelaah orang dah masakk!!.. hhehe


Sepang Gold Coast
Kalau booking tido kat sini, tak mampu le aku. Kalau Seri Malaysia ok le juga. Sebenarnya musim cuti sekolah ni, semua chalet dan resort kat sini habis dah kena tempah. Yang kosong hanya kat sini je.. Kalau sesapa nak gi, boleh le google aje.

Arang dah ready
Ok. Arang dah ready. Tunggu ayam, kambing, sosej, burger dan segala makanan yang boleh dibakar untuk diletakkan kat atas ni.

Makanan dah ready jugak!
Semua orang excited!
Mencari matahari yang hilang
Sessi nak tengok matahari terbenam, tak dapat di teruskan kerana cuaca sejak awal pagi sudah mendung. Hujan renjai-renjai sejak awal pagi lagi.. membawa ke petang. Tapi takpe, teruskan juga ngan BBQ
Mereka-mereka yang memberi comitment!

Smiley faces: well done my fren!
Nota Kaki: Sejuta terima kasih atas sokongan mereka-mereka yang menjayakan acara ini. Hei!,, u know who u are!..

2 comments:

CikLilyPutih said...

yeah, nanti kite pau org lain plak tau.. jimat duit heheheheh

Mentari Muncul Lagi said...

wahhh best tu.. tak jemput pung..