SuperHeroin kawan nuffnang

Tuesday, June 29, 2010

Happy Birthday Ibu

Isnin mingu lepas, 21/June/2010 genap le ibu 38 tahun umur ibu. Dah tua okey!! Tak kesah le... Janji sihat walafiat dan sentiasa bersyukur atas semua rahmatNYA. Sentiasa dimurahkan REZEKI dan di beri HIDAYAH serta PETUNJUK olehNYA.
Tapi ada satu hal yang buat aku terkilan. Babah boleh lupe besday Ibu. Tak patut kan.. Dah penat ibu bagi 'hints', petang baru dia ingat. Takpelah. Janji babah tak lupe ibu. heheh...
So malam tu babah belanja ibu makan le.

 Babah belanja kat TGI Friday's Pavillion. Ibu tak minta okeh!.. dia ke sesuka nak belanja.. Ibu 'on' aje.
Malam tu kan Portugal lawan South Korea. So semua pasang channel bola. Tengok kepala babah, teleng sebab nak tengok bola.




Ini antara aksi babah dan Ashraf masa tunggu makanan. Sibuk dengan kad Transformer.


Ni Ashraf syok dapat fav. food dia. Aiskrim le. Apa lagi.

Ini pulak ibu punya. Best. Tapi dah lupa namanya.

Ni pun Ashraf punya. Tapi ibu ngan babah belasah. Heehe..

Birthday girl. Syoklah dapat makan.

Lepas makan-makan, amik barang kat LowYat. Ashraf teruja lak dengan singa ni. Itu yag ibu tolong pegang. Sebab muka pucat, takut jatuh.. heheh..

2 comments:

Rizziela said...

Happy birthday kak. Semoga dikurniakan umur yg panjang..dimurahkan rezeki dan diberikan kesempurnaan dalam kehidupan..AMIN

ashikin said...

Tima kasih Ziela. Umur panjang pun takut gak bila takde kerberkatan... hehhe dan tak beramal.. :)