SuperHeroin kawan nuffnang

Wednesday, December 16, 2009

Penang Tour - part 3

Ok.. sekarang sambung balik pasal penang... walaupun dah sebulan lebih.. lol.. ni gambar-gambar kitaorang jalan2 sendiri sambil ditemani Cik GPS. Main belasah je jalan di Tanjung Bungah. So ikut je tepi pantai. Kawasan ni pernah kena tsunami pada tahun 2006, kalau tak silap aku. Tapi pembangunannya menakutkan aku. Sumer berebut-rebut nak buat rumah tepi laut. Bukan tepi laut lagi ni..tapi dah tepi tebing. takut beb

inilah Cik GPS yang melayan mana aku nak pergi. Dan dia le juga kena marah kalau tempat aku nak pergi tu salah direction. Bila terkenangkan harga yang mahal utk beli, aku lupakan saja niat nak campak kat laut..LOL.. iyolah tu..

berani tak buat rumah tebing ni. ahrghh.. tak sanggup.. tapi ada orang yang sanggup..

entah berapa le harga rumah yang dibayar, tapi bagi aku, setiap detik.. takut yang amat..

ni adalah sebahagian gambar2. yang pertama tu ashraf.. tengah aim nak ke laut..pastu gambar Hard Rock Cafe Penang yang baru buka.. then gambar tang korner maut kat Tanjung Bungah. Pastu kat bawah gambar restoran-restoran yg ada kat tepi pantai.. seperti Tarbush, The Ship dan Eden Seafood Village..kat KL dah tutup pun.. Last sekali gambar babah tengah lepak tunggu mee udang dan ABC. Kedai ni betul2 depan Spice Garden. Aku tak masuk pun sebab kaki aku sakit sangat. Malam sebelum g Penang, aku kena simpul biawak 2 mengkarung..

No comments: