SuperHeroin kawan nuffnang

Tuesday, December 15, 2009

Handphone oh handphone

Hari ni.. aku sedih sikit. Hp aku masuk workshop.

Handphone ni lah aku guna untuk ber'FB' time opis sebab opis aku block sumer web yang agak2 melekakan staff dia. tapi bukan aku tau... lol..
Tapi aku boleh guna wireless sebab free... tanpa sempadan..lol.. itu yg best.
Tapi kalau nak main Farmville ke atau CafeWorld, kena main waktu malam le.. takkan nak main ikut hp ni.. melampau sungguh...
Oh.. hp aku masuk workshop sebab stylusnya patah.. dan tertinggal kat dalam. Kalau nak buka, mesti ada skrewdriver yg amat kenit.. manalah aku ada.. so bagi org yg tahu ajelah..

Inilah stylus yg patah. aku ada spare tapi udah yg patah ni tertinggal kat dlm.. abih camno?
Minta-minta le esok dah ok.. Sementara aku nak skodeng experia lak..

Lebih kurang macamnie kot.. hehe..

No comments: