SuperHeroin kawan nuffnang

Friday, September 11, 2009

boss aku...




Lady boss. Ini boss aku masa buat projek kilang Qcell. Orang Jerman lah. Kiranya dia macam cordinator department aku. Mula-mula dia yagn interview aku. Takut gak aku, sebab dia dah le besar orang nya, serius la pulak. Tapi dia very cool. Boleh citer apa-apa je ngan dia. We are same age but she's my boss. Banyak yang aku belajar ngan dia. Aku korek lagi boleh selagi aku tak tau. Tapi yang aku lemah tu... dia selalu puji aku.. heehhe.. aku takut aku tak boleh capai target dia. Itu yang payah tu. Sekarang dia dah balik Jerman. Aku sorang-sorang kat sini. Tapi aku still boleh call dia kalau ada apa-apa problem. Itu yang bestnye company ni. Boleh telefon direct Jerman tanpa nak tapis-tapis..heheh.. ada lagi sorang..bos aku..lain kali aku citer

1 comment:

Mama Ezry said...

Amboi kak.. beria benau puji bos nih.. ni mesti increment banyak tak pun dapat bonus lebat nih huhuhhu...