SuperHeroin kawan nuffnang

Wednesday, September 09, 2009

aku heran..

Aku heran sesangat, napa dorang ni banyak sungguh masanya meng'update' blog. banyak sungguh masa dorang? takde kerja ke? emm.. kat opis ke?.. takkan kat opis takde kerja.
Aku ni.. bukan kata nak cari masa menulis, nak membuka internet pun kengkadang takde masa. Mungkin sebab aku ni tak pandai nak cari masa. Agaknyelah..
Siang hari kat opis aku ni yang macam dilanda garuda.. senyap sunyi.. opis besar le jugak, tapi sorang duk ceruk timur, 2 org duk ceruk barat, kang lagi sorang duk kat ceruk utara.. aku lak kat ceruk selatan. Paham-paham le.. kalau dah kat selatan, tersorok le.. Tapi tak best.. meja boss depan aku le pulak.. Aku lak rasa serba salah bila tak buat kerja. Manalah tau kot-kot dia intai aku celah-celah 2 monitor besar aku ni.. hehhe..
Ok.. aku nak sambung kerja. Kenalah kerja betul-betul.
Kan nak dekat bonus ni... Heehekeke... tak tentu lagi ada ke tak. Dengan gawat-gawat ni.
Projek pun slowwwww.....
Ok.. tata titi tutu

1 comment:

Mentari Muncul Lagi said...

ala akak ni jeles lah tu ek.. org sume leh update blo selalu huhuhuu