SuperHeroin kawan nuffnang

Friday, April 15, 2011

Fantastic Friday

Hahahah.. mungkin muka kita pagi ni macam ni kan? Esok dah nak cuti. Sapa yang kerja tu, pepandai le kalau nak cuti juga. MC ke atau emergency ke. Boleh aje. Kalau bajet gaji bulan lepas ada lagi, boleh sambung soping atau balik kampung. Tapi kalau tinggal cukup-cukup makan je, baik duduk diam-diam kat rumah. Bercucuk tanam ke, kemas-kemas rumah atau masak sedap-sedap untuk famili.
Apa-apa pun
'Selamat Berhujung Minggu'

1 comment:

Mentari Muncul Lagi said...

sukenya sok cuti hehehe..