SuperHeroin kawan nuffnang

Tuesday, November 24, 2009

Penan Tour (Part 2)

Lamakan aku tak update blog aku ni. Sebab tak sempat habis Penang, dah g A Famosa lak. Seperti biasa, itu bab lain.Ni gambar aku punya dinner. Tujuan g Penang pun memang untuk g dinner Company aku kerja ni. Bukan sekadar jalan-jalan je. So sedikit gambar2 dari kamera member aku dan jg kamera rasmi opis aku.
Bawah ni lak sebahagian yang aku makan. Yang takde gambar tu.. tak sempat nak ambil sebab lapo.. aduyai.. macamana nak kurus.. Oh.. lupe lak bagitau.. sebelum dinner ada AGM. Tak pernah ada AGM yang dibuat bersama-sama staff. Mostly antara bos-bos ajekan. Depan ingat sapalah kita yang dorang taknak ajak meeting. Tapi pasal kita juga depa buat prifit. Tak gitu?.. O.. lupekan company lain.. okey!!..

AGM ni bagitau apa-apa pasal company over the world. Apa2 projek yg dah sukses, projek yg tak dpt, projek yg sedang tunggu green light, projek ongoing, projek tendering dan macam-macam lagi. Dan dari sini aku tau, kat Vietnam dah banyak buat kilang R&D, kat India, walaupun serba serbi mundur tapi banyak makmal, tapi tak buat R&D. Kat China tenaga kerja yang murah tapi tak bermutu dan sebagainya.
Sebelum dinner, daftar nama, then dapat free gift. USB Fridge. Ala-ala peti sejuk yang boleh attach kat computer. Muat le klu nak letak setin air.
Dan aku gak dapat Lucky Prize. Digital Camera Panasonic DMC-LS42 10megapixel berserta ngan 2G memory card. Alhamdulillah sesangat sangat sebab kamera yang sedia ada ni, babah lupe bawa baterinya sekali. Part 3 nanti gambar2 dari Lumix DMC-LS42 okeh!!!..

No comments: