SuperHeroin kawan nuffnang

Wednesday, May 11, 2011

Day1: Summerset Resort Hotels & Villas

Cuti lagi.. biasalah.. mesti gatal je kaki ni nak jalan-jalankan. Bukan kata babah je, jiran aku pun kata .. ahhahhah..Kali ni misi ke Endau Rompin. Plan asal kami 2 famili akan bergerak awal pagi, dan 1 famili lagi akan menyusul kemudian. Tapi 'last-minute' 3-3 gerak sama-sama, pukul 2.45ptg selepas semua urusan selesai. Laluan ktorg bermula di highway Lekas sampai ke Kuala Pilah. Lepas tu lalu Bukit Putus yang sudah di 'highway' kan. Takde le lagi laluan bengkang bengkok. Pukul 5ptg sampai di Pekan Serting (kalau tak silap aku) dan berhenti untuk makan. Ialah tengahari tadi tak makan sebab dapurkan dah tutup awal pagi. Lepas makan minum dan borak-borak, ktorg teruskan perjalanan.
Singgah di Petronas di dekat dengan Uniten untuk solat sekejap. Alhamdulillah kemudahan bersih walaupun berkongsi surau.
Ashraf dan Kimi bukan main suka lagi.
Pintu masuk Summerset Resort.
Sampai di Summerset dah malam. Tak namapk apa pun. Hanya sempat tangkap gambar dalam gelapje. Gambar ni pun masa nak balik. Sanggup berhenti sekejap tepi jalan.
Permandangan dari tepi. Tak dapat dari depan
Bilik ktorg betul-betul menadap laut. Bilik yang besar. Katil 'king size'. Ada ruang tamu dan dapur/pantry yg comel. oklah. Itulah yang dapat kalau plan last minute!
Kanak-kanak ribena tengah bersuka-suki.
Aktiviti masa lapang. Main 'Snap' dengan 'Happy Family'
Welcome drink! Beli sendiri kat kedai..haha..
Senget hampir nak rebah. Teknik amik gambar terbaru. (iyo ajelah)
Ok! Sambung kat episod lain pulak.

1 comment:

Mama Ezry said...

sape yg amik last pix tu kak?? ashraf ker???