SuperHeroin kawan nuffnang

Friday, September 03, 2010

Beza tak?

Alhamdulillah...
dah nak raya ni. Puasa cukup atau tak... raya tetap raya..Tapi macam sedih lak, sebab tak tau lagi ada umur atau tak untuk berjumpa di Ramadhan akan datang.
Semalam dapat email. Sedih pulak... suasana Ramadhan di timur tengah. Jom tengok sikit

Di suasana di Iran. Punyalah ramai umat Allah sedang bertadarus. Alhamdulillah...Ini adalah sedikit gambaran sahaja. Sebenarnya penuh di setiap ruang masjid.
Ini pula terawih di Mekah. Hampir semua umat Allah merebut peluang untuk berterawih. Alhamdulillah.
Tapi yang paling meriah kat Malaysia. Berebut-rebut ke pasar Ramadhan. Atau ke Jalan TAR untuk persiapan raya.Termasuk le aku. Dan hari ni adalah Jumaat terakhir di bulan Ramadhan. Jumaat depan pulak sudah bermulanya Syawal...
Semoga Ramadhan ini, segala amalan kita di berkati. Amin..

2 comments:

ejum said...

hehe..ateh dah g jalan TAR ke?..ramai gile orang..

ashikin said...

ateh gi semalam.. hanya suku je ateh jalan sbb dah jumpa barang yg di cari..